Een overvolle agenda, to do lijsten die langer worden, offerte aanvragen die blijven liggen, presentaties die gemaakt moeten worden, evenementen die georganiseerd moeten worden, de boekhouding, personeelsadministratie, e-mails die op antwoord wachten en o ja die kerstpresentjes. Herkenbaar? Soms kun je het gewoon niet allemaal zelf of vind je deze werkzaamheden helemaal niet leuk om te doen. Laat die zaken vanaf nu over aan je Virtual Assistant. Aan mij dus!
Ik ben je assistente op afstand, ideaal voor jou. Ik neem je werk uit handen en je krijgt wat je wilt hebben, kwaliteit. Daarnaast hoef je geen werkplek voor me in te richten, geen laptop en telefoon voor me aan te schaffen en betaal je niet voor mij als ik ziek word of voor verlofdagen/vakantiegeld. Kortom je betaalt alleen voor het werk dat ik voor jou doe.
Dat kan zijn voor een bepaald project, voor een vast aantal uren per week of maand of gewoon als je me nodig hebt.
Ik ben niet zo van regels, wel van goede afspraken. Die afspraken maak ik het liefst individueel, met iedere klant persoonlijk.
''Ik heb ruim 20 jaar ervaring als een zeer georganiseerde ‘rechterhand’ voor senior executives, managers en hun teams. Van het sparren over management vraagstukken, het redigeren van documenten tot het opzetten en bijhouden van administratie en secretariaat, ik krijg het voor elkaar en ik houd de zaken overzichtelijk. Het organiseren van reizen, evenementen en meetings kun je ook met een gerust hart aan mij overlaten''.